سوالی دارید؟
متخصصان ما آماده کمک هستند
سوالات متداول
پرسش و پاسخ ها
چگونه می توانم محیط کاربری خود را تهیه و مدیریت کنم؟™
حساب کاربری
-آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.
-رمزعبور خود را فراموش کردهام، باید چکار کنم؟
پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
-چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ : لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
-آیا برای خرید از لوگان شاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در لوگان شاپ کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از لوگان شاپ می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در لوگان شاپ علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی لوگان شاپ به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت میکند. ثبتنام در لوگان شاپ باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری میشود.
-آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
چه گزینه هایی برای تأخیر ، از دست دادن یا عدم تحویل وجود دارد؟
ثبت سفارش
-آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : بله، پروسه سفارش و خرید کالا در لوگان شاپ فقط از 3 طریق سایت،تلفنی و واتس آپ میباشد.
-دوست دارم از لوگان شاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت لوگان شاپ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت لوگان شاپ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
– آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
– آیا میتوانم برای شخص دیگری از لوگان شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت لوگان شاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
– میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با لوگان شاپ تماس بگیرید.
– بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با لوگان شاپ تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش لوگان شاپ با شما تماس خواهند گرفت.
– آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در سایت لوگان شاپ با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار لوگان شاپموجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
تغییر آدرس - مبانی
پرداخت
-مبلغ سفارشم را چطور میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در لوگان شاپ به 2 صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) است.
– با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت لوگان شاپ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
– آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ : بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد.
– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
– میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به لوگان شاپ به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ : بله آدرس داخل سایت ثبت شده است
اولویت ارسال اکسپرس چیست؟
بن تخفیف
– چرا بن تخفیف من باطل شده است؟
پاسخ : در حال حاضر بنهای تخفیف لوگان شاپ یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل میشوند.
قیمت
– آیا قیمت محصولات در سایت لوگان شاپ به روز هستند؟
پاسخ : بله، لوگان شاپ به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
– آیا قیمتهای لوگان شاپ نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ : سیاست قیمت گذاری در لوگان شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در لوگان شاپ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از لوگان شاپ برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در لوگان شاپ قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
از کجا بدانم سفارش من ارسال شده است؟
چگونه می توان قیمت تحویل بسته بندی من را محاسبه کرد؟
در مرجله پرداخت نحوه ارسال را انتخاب نمایید هزینه به صورت اتوماتیک محاسبه میشود
پیگیری سفارش
پیامک بصورت اتومات ارسال میشود یا از طریق واتس آپ 09033191555
گارانتی اصلی بودن و قیمت
گارانتی قطعات مادالعمر و قیمت 1 ماه از تاریخ فروش
حمل و نقل
طبق قوانین جدید کالا بلند از از 1 متر با تیپاکس و باربری ارسال میشود
بسته بندی
یصورت استاندارد و رایگان انجام میگیرد
سفارش تهران
کمتر از 2 ساعت به مقصد ارسال میشود اسنپ باکس و پیک
ارسال
تهران (پیک)-شهرستان ها 3 روش (پست باربری تیپاکس و هوایی)