شرایط و قوانین

اینماد
تلگرام
شرایط و قوانین
شرایط و قوانین  فروشگاه اینترنتی لوگان شاپ
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از لوگان شاپ به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت لوگان شاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین لوگان شاپ  است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین لوگان شاپ از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
 
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های لوگان شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج لوگان شاپ  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 
سیاست‏های رعایت حریم شخصی
لوگان شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
لوگان شاپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت لوگان شاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
 هر گونه استفاده از اطلاعات سایت پيگرد قانوني نخواهد داشت و هرفرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هر  عنوان مي تواند از  اطلاعات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. در صورت استفاده از لوگان شاپ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. 
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.Loganshop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت لوگان شاپ هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.Loganshop.ir وTondar90.net همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. 

ثبت و پردازش سفارش 
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
لوگان شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. 
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت لوگان شاپ به وسیله ارسال کد سفارش  و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. لوگان شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در لوگان شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لوگان شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. 
لوگان شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای لوگان شاپ محفوظ است.
 
نحوه تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش
در ساعات اداری حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش از بخش فروش لوگان شاپ با شما تماس گرفته خواهد شد.
چنانچه ثبت سفارش در ساعات غیر اداری باشد در اولین ساعت اداری روز بعد با شما تماس گرفته خواهد شد.
سفارشات به وسیله پست پیشتاز-پست تیپاکس-باربری  ارسال خواهد شد .
در فروشگاه لوگان شاپ هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های اضافی دیگر اخذ نمیگردد.
لوگان شاپ خود را مسؤل می داند که قیمت ها را به صورت منظم به روزرسانی کند بنابراین ثبت سفارش در هر زمانی با قیمت درج شده در سایت معتبر میباشد و تغییرات قیمت بعد از ثبت سفارش موجب اخذ هیچگونه هزینه اضافی از خریدار نمی گردد.
لوگان شاپ تقریبا هر روز قیمت های خود را به روزرسانی میکند و تاریخ آخرین بروزرسانی نیز درج می گردد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
لوگان شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت پست و اعلام بارنامه مرسوله ( اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و  لذا لوگان شاپ از مشتریان عزیز خود می خواهد که از تحویل کالا و بسته بندی معیوب از مامور پست خودداری کنند تا هزینه مربوطه بر لوگان شاپ تحمیل نگردد.
 
سرویس 7 روز ضمانت بازگشت کالا
 
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به لوگان شاپ اطلاع داده شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.
 
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به لوگان شاپ از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
 
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
 -  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به لوگان شاپ از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
 
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به لوگان شاپ  اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت ‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که
          در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد،
          از آن استفاده نشده باشد،
          و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
          لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
 
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به لوگان شاپ اطلاع داده شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لوگان شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به لوگان شاپ ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به لوگان شاپ بازگردانده شود.
 
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با لوگان شاپ  جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
 برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.
کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
بسته خود را به آدرس :تهران-تهرانپارس میدان پروین خ196 شرقی بعد از چهارراه اول پ381 کدپستی:1656714783 ارسال کنید.
 
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید لوگان شاپ برسد ، هزینه‌های ارسال به لوگان شاپ  است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به لوگان شاپ ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط لوگان شاپ  ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط لوگان شاپ ، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
لوگان شاپ  ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط لوگان شاپ  تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لوگان شاپ  بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، لوگان شاپ تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لوگان شاپ  در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا  – درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لوگان شاپ  ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.  
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان لوگان شاپ  است
Powerd By SinaJahanbakhsh